Zaznacz stronę

YOU X MAXFACTOR

MAX FACTOR WYCHODZI NAPRZECIW POKOLENIU KOBIET, DLA KTÓRYCH PIĘKNO TO NIE TYLKO URODA. 

W dużym badaniu przeprowadzonym na światową skalę, dotyczącym piękna, Max Factor przepytał ponad 26. 000 kobiet z dziewięciu krajów świata, dzięki czemu odkrył znaczącą grupę, której podejście do piękna jest bardziej wymagające niż to, do czego jesteśmy przyzwyczajeni przez dzisiejszy rynek kosmetyczny.

Bezpośrednim rezultatem badania jest nowa kampania “You X Max Factor”, która zwraca szczególną uwagę właśnie na te kobiety oraz zobowiązuje markę do rozwoju w odpowiednim dla nich kierunku. 

  • 88% kobiet wierzy, że piękno to wypadkowa wyglądu, osobowości oraz charyzmy
  • 81% kobiet na całym świecie zwraca uwagę na wygląd kobiet, które widzą, znają i to z nich czerpie urodowe inspiracje; mniej z wyglądu modelek (10%) czy aktorek (28%)
  • 80% kobiet twierdzi, że kampanie reklamowe nie potrafią we właściwy sposób odzwierciedlić kobiecego charakteru, który według badanych jest kluczowym aspektem ich piękna 

Kim jest pokolenie kobiet, do których zwraca się Max Factor?

Kobiety, które deklarują powyższe poglądy, zwykle są już doświadczone życiowo, co sprawiło, że są pewne siebie .
Doprowadziło je to do całkowitego przedefiniowania tego, czym jest dla nich piękno: czymś więcej niż tylko urodą – niezależnie czy mają dzieci, pną się po kolejnych szczeblach kariery czy odnoszą sukcesy zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym. Kobiety z tego pokolenia często należą do przedziału wiekowego 35-50 lat, choć nie jest to regułą.

Dziś, Max Factor zobowiązuje się do zwrócenia szczególnej uwagi na tę grupę kobiet oraz na to jak nawiązać z nimi kontakt i w jaki sposób do nich mówić. 

Dowodem na to jest nowa kampania  „You X Max Factor” oparta na porozumieniu.

Od teraz to pokolenie kobiet będzie w centrum zainteresowania Max Factor – od momentu tworzenia produktów dostosowanych do ich potrzeb, aż po promowanie piękna jako czegoś więcej niż tylko wygląd zewnętrzny – jako czegoś, co odzwierciedla ich charakter i doświadczenie.